Skip to main content

SUBO

ABONELİK YÖNETİMİ

Abonelik yönetiminde tüm süreçleri etkin bir biçimde yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz bileşenler mevcuttur.


Abonelik Tabanlı İşlemler İçin Güçlü ve Verimli Çözüm!


Workcube Abonelik Yönetimi (SUBO), periyodik veya taahhütlü satış yapan tüm işletmeler için kapsamlı bir yönetim platformu sunar. Telekom, enerji dağıtım şirketleri, eğitim kurumları, güvenlik hizmetleri, AVM’ler, kiralama hizmetleri ve daha pek çok sektör için tasarlanmış bu sistem, tüm abonelik süreçlerinizi dijital ortamda merkezi şekilde yönetmenizi sağlar. Sözleşme yönetimi, faturalama, ödeme takibi, sayaç okuma gibi işlemler kolayca yapılabilir.

Abonelik Yönetimini Kolayca Dijital Ortamda Yönetin!


Workcube SUBO, abonelik yönetimi sürecindeki tüm bileşenleri bir arada sunar. Abone kaydı, sözleşme oluşturma, tarifeler belirleme, ödeme planı oluşturma ve faturalama gibi işlemleri tek bir platformda gerçekleştirebilirsiniz. Tüm süreçler dijital ortamda depolanarak iş verimliliği artırılır.

Faturalama ve Tahsilat Süreçlerini Otomatikleştirin!


Workcube ile abone bilgilerini girdikten sonra ödeme planlarını otomatik oluşturabilir, toplu faturalama ile tüm abonelere kolayca fatura gönderebilirsiniz. Yüzbinlerce aboneye otomatik faturalama yapabilen bu sistem, sanal POS entegrasyonu ile tahsilat işlemlerini de otomatikleştirir. Böylece, işlem yükünüz azalır, hız kazanır ve maliyetler düşer.

Workcube Çözümlerimiz


ERP-SD

SATIŞ/DAĞITIM/ TEDARİK

Tedarikten teslimata tüm süreçlerinizi yönetebileceginiz fonksiyonlari sunar.

FAB

FİNANS/ MUHASEBE / BÜTÇE

Workcube ERP, kullanıcı dostu arayüzüyle finansal işlemleri kolaylaştırır ve yerel/küresel muhasebe standartlarına uyumlu raporlama ve planlama çözümleri sunar.

PAM

FİZİKİ VARLIK YÖNETİMİ

Şirket içerisindeki fiziki varlıkların kayıtlarının tutulması ve tüm tamir- bakım yönetiminin bir merkezde yürütülmesini sağlar.

PMS

PROJE YÖNETİM SİSTEMİ

Her sektörde ve alandaki proje ve görevlerinizi verimli ve işbirliğine dayalı bir şekilde yönetebilmeniz için özel olarak tasarlanmıştır.

BI

ANALİZ VE RAPORLAMA

Workcube Analiz ve Raporlama Modülü, finans, satış, insan kaynakları, satın alma gibi birçok hazır raporu anlık olarak takip etmenizi sağlar.

BPM

İŞ SÜREÇLERİ YÖNETİMİ

Workcube, tamamen süreç odaklı bir iş yazılımıdır. Organizasyonun tüm departmanlarının, çalışanlarının, tedarikçilerinin ve müşterilerinin iş akışlarını entegre bir şekilde yönetmelerini sağlar.

MM

ÜRETİM TASARIMI, PLANLAMASI VE YÖNETİMİ

Sürekli, kesikli, proje tipi, siparişe dayalı üretim yapan tüm işletmelerin üretim süreçlerini takip etmesi için tasarlandı.

CMS

INTRANET/ İÇERİK YÖNETİMİ

Workcube İçerik Yönetim Sistemi kurumsal web sitelerinizi kolaylıkla yönetmenize imkan sağlayan araçlar sunmaktadır.

LMS

EĞİTİM YÖNETİMİ

Workcube Eğitim Yönetimi modülleri ile, çalışan, bayi, partner ve müşterileriniz için eğitimeler planlayabilirsiniz.

B2B/B2C

B2B / B2C FRAMEWORK

İşinizin her bölümünde müşterileriniz, tedarikçileriniz, satış kanallarınız bayileriniz ve takipçileriniz ile internet ile buluşmanızı sağlar.

SUBO

ABONELİK YÖNETİMİ

Abonelik yönetiminde tüm süreçleri etkin bir biçimde yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz bileşenler mevcuttur.

HR

İNSAN KAYNAKLARI

İnsan kaynakları ile ilgili uçtan uca tüm çözümleri kapsar.

CRM

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Workcube, müşteri ilişkileri yönetiminin tüm aşamalarını destekleyerek, satış, pazarlama ve satış sonrası hizmet süreçlerini etkin ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirir ve iş operasyonlarınızı daha verimli hale getirir.