CMS
INTRANET/ İÇERİK YÖNETİMİ
Workcube İçerik Yönetim Sistemi kurumsal web sitelerinizi kolaylıkla yönetmenize imkan sağlayan araçlar sunmaktadır.
Workcube, şirketinizdeki tüm çalışanların iletişimini, yönetimini, eğitim ve gelişimini tek bir platformda toplar. Merkez ofis ile uzak ofislerdeki çalışanlarınız arasındaki bağları güçlendirir, şirket kültürünü ve değerlerini hızlıca yayar, öncelikleri ve politikaları etkili bir şekilde çalışanlarınıza iletirsiniz. Çalışanlarınız arasındaki iletişim ve işbirliğini artırarak, iş süreçlerinizi daha verimli hale getirirsiniz. Workcube Intranet sayesinde şirket genelinde ortak bir akıl gelişir, bilgiyi hızla paylaşır ve çoğaltırsınız. Çalışanlarınız, iş süreçlerinde, kurallarda ya da operasyonlarda meydana gelen değişiklikleri anlık olarak takip ederek, kurumsal vizyon ve hedeflere daha etkin bir şekilde odaklanır.
Workcube Intranet, farklı lokasyonlarda, hatta farklı ülkelerdeki çalışanlarınızın sistem üzerinden anlık olarak iletişim kurmalarını sağlar. Çalışanlar, bir konu veya iş üzerinde ortak ekranlar üzerinden fikir alışverişi yapabilir, hızlı mesajlaşma ve not bırakma gibi araçlarla iletişimde kalabilirler. İş akışı yönetimi fonksiyonu, güçlü uyarı, bilgilendirme ve onay süreçleriyle işleri kolaylaştırır. “Kim Kimdir” sayfası, kurum içi wiki, forumlar ve TV uygulamaları sayesinde ekipleriniz arasında bilgi akışı hızlanır, verimli ve izlenebilir bir iletişim sağlanır.
Workcube, kurumsal ajanda yönetimi ile tüm çalışanların kişisel ve kurumsal ajandalarını kolayca yönetmesini sağlar. Ekipleriniz, toplantı katılımcılarının uygunluk durumlarını kontrol ederek etkinlikleri planlayabilir ve otomatik e-posta bildirimleri ile hatırlatmalar alır. Ajanda üzerinden yapılan toplantı rezervasyonları, ortak kaynaklar (toplantı odası, projeksiyon cihazı vb.) için de kolayca yapılabilir, böylece kaynak yönetimi daha düzenli ve hızlı olur.
Workcube Intranet, çalışanlarınıza “Self Servis” fonksiyonları sunarak, seyahat planlamasından masraf, avans veya izin taleplerine kadar İK ve idari işler ile ilgili tüm işlemleri kendilerine özel ekranlar üzerinden yapmalarını sağlar. Çalışanlar, “Pozisyonum” ve kişisel “Dashboard” ekranları üzerinden kişisel bilgilerini, amirlerini, iş gruplarını, hedeflerini ve bordro bilgilerini görüntüleyebilir. Ayrıca, izin, avans, harcama, satın alma, personel ve eğitim gibi taleplerini sisteme girerek, taleplerinin durumunu anlık olarak takip edebilirler.
Workcube Çözümlerimiz
ERP-SD
SATIŞ/DAĞITIM/ TEDARİK
Tedarikten teslimata tüm süreçlerinizi yönetebileceginiz fonksiyonlari sunar.
FAB
FİNANS/ MUHASEBE / BÜTÇE
Workcube ERP, kullanıcı dostu arayüzüyle finansal işlemleri kolaylaştırır ve yerel/küresel muhasebe standartlarına uyumlu raporlama ve planlama çözümleri sunar.
PAM
FİZİKİ VARLIK YÖNETİMİ
Şirket içerisindeki fiziki varlıkların kayıtlarının tutulması ve tüm tamir- bakım yönetiminin bir merkezde yürütülmesini sağlar.
PMS
PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
Her sektörde ve alandaki proje ve görevlerinizi verimli ve işbirliğine dayalı bir şekilde yönetebilmeniz için özel olarak tasarlanmıştır.
BI
ANALİZ VE RAPORLAMA
Workcube Analiz ve Raporlama Modülü, finans, satış, insan kaynakları, satın alma gibi birçok hazır raporu anlık olarak takip etmenizi sağlar.
BPM
İŞ SÜREÇLERİ YÖNETİMİ
Workcube, tamamen süreç odaklı bir iş yazılımıdır. Organizasyonun tüm departmanlarının, çalışanlarının, tedarikçilerinin ve müşterilerinin iş akışlarını entegre bir şekilde yönetmelerini sağlar.
MM
ÜRETİM TASARIMI, PLANLAMASI VE YÖNETİMİ
Sürekli, kesikli, proje tipi, siparişe dayalı üretim yapan tüm işletmelerin üretim süreçlerini takip etmesi için tasarlandı.
CMS
INTRANET/ İÇERİK YÖNETİMİ
Workcube İçerik Yönetim Sistemi kurumsal web sitelerinizi kolaylıkla yönetmenize imkan sağlayan araçlar sunmaktadır.
LMS
EĞİTİM YÖNETİMİ
Workcube Eğitim Yönetimi modülleri ile, çalışan, bayi, partner ve müşterileriniz için eğitimeler planlayabilirsiniz.
B2B/B2C
B2B / B2C FRAMEWORK
İşinizin her bölümünde müşterileriniz, tedarikçileriniz, satış kanallarınız bayileriniz ve takipçileriniz ile internet ile buluşmanızı sağlar.
SUBO
ABONELİK YÖNETİMİ
Abonelik yönetiminde tüm süreçleri etkin bir biçimde yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz bileşenler mevcuttur.
CRM
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
Workcube, müşteri ilişkileri yönetiminin tüm aşamalarını destekleyerek, satış, pazarlama ve satış sonrası hizmet süreçlerini etkin ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirir ve iş operasyonlarınızı daha verimli hale getirir.