Skip to main content

PMS

PROJE YÖNETİM SİSTEMİ

Her sektörde ve alandaki proje ve görevlerinizi verimli ve işbirliğine dayalı bir şekilde yönetebilmeniz için özel olarak tasarlanmıştır.


Workcube Proje Yönetim Sistemi, proje tabanlı işletmelerin bütçe, fatura, harcama, muhasebe, stok, sipariş yönetimi, ödemeler, satış ve satın alma süreçlerini kolayca takip etmelerini ve raporlamalarını sağlar. Proje sözleşmeleri, iş programları, kaynak planlaması, malzeme ve ekipman siparişleri, alt sözleşmeler, taşeronlar, hak edişler ve proje gelir/giderleri gibi tüm süreçleri tek bir ekran üzerinden yönetebilirsiniz.

Planlanan ve gerçekleşen verileri tek bir noktada görün.
Workcube PMS, farklı sektörlerdeki tüm proje yönetimi ihtiyaçlarını karşılayan, tam entegre bir çözüm sunar. Finans, muhasebe, iş gücü yönetimi, stok takibi, servis ve CRM modülleriyle %100 uyumlu çalışan sistem, projelerinizi gerçek zamanlı ve eksiksiz bir şekilde yönetmenizi sağlar.

Pojeye odaklanın.
Workcube Proje Yönetim Sistemi, projelerinize ait tüm belgeleri dijital ortamda kolayca saklamanızı ve arşivlemenizi sağlar. Sözleşmelerden çizimlere, fotoğraflardan raporlara kadar tüm belgeler güvenli bir şekilde depolanır. Rol bazlı erişim yönetimi ile proje ekipleriniz ve dış hizmet sağlayıcılarınızla güvenli paylaşım yapılabilir.

Ekip verimliliğini artırarak projelerinizi hızlandırın.
Workcube PMS, proje ekiplerinizin görevlerini kolayca planlamanızı ve izlemenizi sağlar. İyi bir işbirliği ve iletişim ortamı sunarak ekiplerinize görsel ve düzenli görev ekranları sunar. Workcube’un süreç tasarım araçları, doğal bir iş akışı ve onay mekanizması kurarak projelerinizin her aşamasını optimize eder.

Workcube Çözümlerimiz


ERP-SD

SATIŞ/DAĞITIM/ TEDARİK

Tedarikten teslimata tüm süreçlerinizi yönetebileceginiz fonksiyonlari sunar.

FAB

FİNANS/ MUHASEBE / BÜTÇE

Workcube ERP, kullanıcı dostu arayüzüyle finansal işlemleri kolaylaştırır ve yerel/küresel muhasebe standartlarına uyumlu raporlama ve planlama çözümleri sunar.

PAM

FİZİKİ VARLIK YÖNETİMİ

Şirket içerisindeki fiziki varlıkların kayıtlarının tutulması ve tüm tamir- bakım yönetiminin bir merkezde yürütülmesini sağlar.

PMS

PROJE YÖNETİM SİSTEMİ

Her sektörde ve alandaki proje ve görevlerinizi verimli ve işbirliğine dayalı bir şekilde yönetebilmeniz için özel olarak tasarlanmıştır.

BI

ANALİZ VE RAPORLAMA

Workcube Analiz ve Raporlama Modülü, finans, satış, insan kaynakları, satın alma gibi birçok hazır raporu anlık olarak takip etmenizi sağlar.

BPM

İŞ SÜREÇLERİ YÖNETİMİ

Workcube, tamamen süreç odaklı bir iş yazılımıdır. Organizasyonun tüm departmanlarının, çalışanlarının, tedarikçilerinin ve müşterilerinin iş akışlarını entegre bir şekilde yönetmelerini sağlar.

MM

ÜRETİM TASARIMI, PLANLAMASI VE YÖNETİMİ

Sürekli, kesikli, proje tipi, siparişe dayalı üretim yapan tüm işletmelerin üretim süreçlerini takip etmesi için tasarlandı.

CMS

INTRANET/ İÇERİK YÖNETİMİ

Workcube İçerik Yönetim Sistemi kurumsal web sitelerinizi kolaylıkla yönetmenize imkan sağlayan araçlar sunmaktadır.

LMS

EĞİTİM YÖNETİMİ

Workcube Eğitim Yönetimi modülleri ile, çalışan, bayi, partner ve müşterileriniz için eğitimeler planlayabilirsiniz.

B2B/B2C

B2B / B2C FRAMEWORK

İşinizin her bölümünde müşterileriniz, tedarikçileriniz, satış kanallarınız bayileriniz ve takipçileriniz ile internet ile buluşmanızı sağlar.

SUBO

ABONELİK YÖNETİMİ

Abonelik yönetiminde tüm süreçleri etkin bir biçimde yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz bileşenler mevcuttur.

HR

İNSAN KAYNAKLARI

İnsan kaynakları ile ilgili uçtan uca tüm çözümleri kapsar.

CRM

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Workcube, müşteri ilişkileri yönetiminin tüm aşamalarını destekleyerek, satış, pazarlama ve satış sonrası hizmet süreçlerini etkin ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirir ve iş operasyonlarınızı daha verimli hale getirir.