Skip to main content

CRM

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Workcube, müşteri ilişkileri yönetiminin tüm aşamalarını destekleyerek, satış, pazarlama ve satış sonrası hizmet süreçlerini etkin ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirir ve iş operasyonlarınızı daha verimli hale getirir.


Workcube CRM, tüm dijital kanallar üzerinden (telefon, SMS, email, web, doğrudan satış) müşteri odaklı kampanyalar oluşturmanızı ve yönetmenizi sağlar. Pazarlama ekibiniz, IT desteği olmadan segmentasyon yapabilir, hedef kitle listeleri oluşturabilir ve müşteri verilerini kullanarak kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri geliştirebilir. Web sitenizin ziyaretçilerini sadık müşterilere dönüştürmek için güçlü araçlar sunar.


Workcube CRM, satış gücü otomasyonu ile satış süreçlerinizi yönetmeyi kolaylaştırır. Satış bölgeleri, çalışanlar ve kanal üyeleri ile ilişkiler kurarak fırsatları takip eder ve her fırsat için teklif, toplantı, belge ekler. Tüm etkileşimler kaydedilir ve satışa dönüşüm süreci hızlanır. Satış takibi, kurumsal hafızayı korur ve fırsatların izlenebilirliğini sağlar.


Workcube CRM, müşteri bilgilerini tek bir kayıt altında toplar. Pazarlama, satış, müşteri hizmetleri ve servis ekipleri, müşterilerin ihtiyaçları ve geçmişi hakkında bilgi sahibi olur. Böylece, tüm ekipler müşterilere daha hızlı, doğru ve kişiselleştirilmiş hizmet sunar.


Workcube CRM, mobil cihazlarla uyumlu çalışan kullanıcı dostu ekranlarla saha ekiplerinize kolay erişim sağlar. Ajanda takibi, müşteri kaydı, fırsat yönetimi, teklif oluşturma, servis kaydı ve envanter kontrolü gibi tüm işlemleri sahada gerçekleştirebilirsiniz. Push bildirimleri sayesinde, saha ekibiniz her zaman anında bilgilendirilir.


Workcube CRM, müşteri hizmetleri ve destek ekiplerinizin verimli çalışmasını sağlar. Müşteri şikayetleri, talepler ve çözüm sürelerini takip ederek hizmet kalitesini artırabilirsiniz. Self-servis imkanları sunarak, servis ve destek maliyetlerinizi düşürebilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

Workcube Çözümlerimiz


ERP-SD

SATIŞ/DAĞITIM/ TEDARİK

Tedarikten teslimata tüm süreçlerinizi yönetebileceginiz fonksiyonlari sunar.

FAB

FİNANS/ MUHASEBE / BÜTÇE

Workcube ERP, kullanıcı dostu arayüzüyle finansal işlemleri kolaylaştırır ve yerel/küresel muhasebe standartlarına uyumlu raporlama ve planlama çözümleri sunar.

PAM

FİZİKİ VARLIK YÖNETİMİ

Şirket içerisindeki fiziki varlıkların kayıtlarının tutulması ve tüm tamir- bakım yönetiminin bir merkezde yürütülmesini sağlar.

PMS

PROJE YÖNETİM SİSTEMİ

Her sektörde ve alandaki proje ve görevlerinizi verimli ve işbirliğine dayalı bir şekilde yönetebilmeniz için özel olarak tasarlanmıştır.

BI

ANALİZ VE RAPORLAMA

Workcube Analiz ve Raporlama Modülü, finans, satış, insan kaynakları, satın alma gibi birçok hazır raporu anlık olarak takip etmenizi sağlar.

BPM

İŞ SÜREÇLERİ YÖNETİMİ

Workcube, tamamen süreç odaklı bir iş yazılımıdır. Organizasyonun tüm departmanlarının, çalışanlarının, tedarikçilerinin ve müşterilerinin iş akışlarını entegre bir şekilde yönetmelerini sağlar.

MM

ÜRETİM TASARIMI, PLANLAMASI VE YÖNETİMİ

Sürekli, kesikli, proje tipi, siparişe dayalı üretim yapan tüm işletmelerin üretim süreçlerini takip etmesi için tasarlandı.

CMS

INTRANET/ İÇERİK YÖNETİMİ

Workcube İçerik Yönetim Sistemi kurumsal web sitelerinizi kolaylıkla yönetmenize imkan sağlayan araçlar sunmaktadır.

LMS

EĞİTİM YÖNETİMİ

Workcube Eğitim Yönetimi modülleri ile, çalışan, bayi, partner ve müşterileriniz için eğitimeler planlayabilirsiniz.

B2B/B2C

B2B / B2C FRAMEWORK

İşinizin her bölümünde müşterileriniz, tedarikçileriniz, satış kanallarınız bayileriniz ve takipçileriniz ile internet ile buluşmanızı sağlar.

SUBO

ABONELİK YÖNETİMİ

Abonelik yönetiminde tüm süreçleri etkin bir biçimde yönetmek için ihtiyaç duyduğunuz bileşenler mevcuttur.

HR

İNSAN KAYNAKLARI

İnsan kaynakları ile ilgili uçtan uca tüm çözümleri kapsar.

CRM

MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

Workcube, müşteri ilişkileri yönetiminin tüm aşamalarını destekleyerek, satış, pazarlama ve satış sonrası hizmet süreçlerini etkin ve verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar. Müşterilerinizle olan iletişiminizi güçlendirir ve iş operasyonlarınızı daha verimli hale getirir.