Çözümler
Network Çözümleri
Ses ve Veri Çözümleri
 

Kurumların müşterilerine kendi çağrı karşılama ve işleme işlemlerini yapmada sunduğumuz çözümler işyerlerinizdeki telefon trafiğini düzene sokacak

Data Üzerinden Ses Aktarımı

  • Data hattı üzerinden sağlanan ses iletişiminin ucuz olması firmalara daha cazip gelmiştir. Telefon hatları üzerinden yapılan görüşme kalitesine yakın bir kalitede görüşme yapma imkanını sunan bu teknoloji internet üzerinden sesin aktarılması olayıdır.

  • VOIP Kurulumları
  • VOIP(Voice Over Internet Protocol), IP tabanlı networkler üzerinden düşük maliyet ve kaliteli görüşme imkanı sağlayan bir yapıdır. VOIP, sadece telefon görüşmeleriyle sınırlı kalmayıp normal telefon hattının sunduğu imkanlarıda sunabilmektedir. Bunlar arasında fax, telekonferans gibi uygulamalarıda sayabiliriz. VOIP teknolojisini kullanabilmeniz için gerekli yazılım ve ekipmanları hizmetinize sunuyoruz.

IP Telefon Çözümleri

  • Dağıtık yapıya sahip olan kurumlar için ideal bir yatırım olan IP telefon, varolan data hattı üzerinden telefon görüşmelerine imkan verir. Ses, data ve görsel iletişimin bir ağ üzerinde birleşmesi ile maliyet azaltılmış ve konfigürasyon kolaylığı sağlanmış olur.

    IP Santral Çözümleri

    IP santral VOIP desteği ile internet üzerinden uzak lokasyonlarda bulunan şubelerinizi tek bir merkezden yöneterek, şubeleriniz arasında bedava konuşabilmenizi sağlar. Ayrıca ofisinize gelen aramalar, siz ofiste olmasanız bile size aktarılabilir. Çağrı merkezi olarak kullanılan IP santral sistemini, donanım ve yazılım altyapısıyla esnek bir çözüm olarak siz müşterilerimize sunuyoruz.

     IVR, ACD Çözümleri

    IVR(Interactive Voice Responce) kullanıcıların bir telefon sisteminden operatörün yardımı olmadan bilgi elde etmesidir. ACD(Automatic Call Distribution) ise gelen çağrıları ilgili birimlere ya da çağrı karşılama noktasına yönlendiren bir sistemdir. Bu iki sistemin entegrasyonunu sağlayan donanım ve yazılımdan oluşan çözümleri başarıyla müşterilerimizin hizmetine sunuyoruz.

Ses Hizmetleri 
Voice Over IP (VoIP) teknolojisi, paket anahtarlamalı olarak internet üzerinden sesin veri halinde iletilmesini sağlayan bir teknolojidir.

VoIP teknolojisi ile ses IP paketlerine dönüştürülerek IP tabanlı şebekeler üzerinden veri halinde taşınıyor. Global İletişim altyapısında sesi önceliklendirmesine izin veren, bant genişliği garantisi sağlayan MPLS (Multiprotocol Label Switching) teknolojisi kullanılıyor. Ses paketleri Global İletişim’in IP-MPLS omurgası üzerinden önceliklendirilerek hızlı bir şekilde gönderiliyor.

Üstelik Global İletişim’in Türkiye’nin her yerine yayılan Ses Hizmetleri’nde kullanıcılar kullanım detaylarını internet üzerinden takip edebiliyor. 


Video konferans nedir ?

Video konferans sistemleri ile artık toplantılarınızı, görüşelerinizi, ofisinizden çıkmadan yapabileceksiniz. Böylece hem paradan hemde zamandan kar edeceksiniz.

Video konferans, farklı noklardaki insanların bir araya gelerek yüz yüze görüşme için tirafik ve benzeri bir çok soruna katlanmak yerine, ofisinizden diğer ofisteki insanlarla gerçek zamanlı olarak toplantı, eğitim , konferans yapabilme imkanları gerçekleştirebilmenize olanak sağlamaktadır.

Diğer ofis ve şube çalışanları ile karşılıklı olarak tartışabilme, ortak çalışma ve veri paylaşımını (Sunum yapma, teknik çizimler, bütce dosyaları,…) yapabilmektedir. Hatta ortak çizim veya uygulamayı karşılıklı olarak kulanabilmektedirler. Katılımcılar, mikrofon ve kamera vasıtasıyla giğer noktalarda bulunan insanlara kendilerini ifade ederken, karşıdan gelen görüntü ve sesi almak için televizyon veya bilgisayardan yaralanılır. Video Konferans, yüz yüze görüşme konforunun çeşitli cihazlarla icra edilmeye çalışılan bir şekildir.

Görüntülü Toplantının cazip yanları

1- ) Farklı şubelerde bulunan yöneticilerin toplantı amacıyla merkeze gelmesi ile oluşan zaman kaybına son veriyor.

2- ) Takım çalışmasını pekiştiriyor.

3- ) Video konferans sayesinde anında toplantı yapabilme imkanları doğmaktadır.

4- ) Yöneticiler ile anında iletişim imkanı sayesinde, üretkenlik artarak, kilit noktada da bulunan insanların üretkenliği artmış olacaktır.

5- ) Toplantı yapabilmek amacıyla katlandığı birçok zahmetten kurtulan yöneticilerin moral bakımından çöküntüye uğramaları daha aza inecek.

Görüntülü Toplantı ‘nın kullanıldığı yerler

1- ) Uzaktan eğitim amaçlı çalışmalar.

2- ) Uzak noktalarda bulunan insanlarla toplantılar

3- ) Sağlık ve Tıp alanında kullanım

4- ) Gözetim alanları

5- ) Bankacılık

6- ) Sigortacılık

Akpınar Bilişim sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır. Daha Fazla