Çözümler
Destek Hizmetlerimiz
Bakım Anlaşması Hizmetleri

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?

Kurumsal bilgisayar bakım anlaşması, firma sahibisiniz ya da bir herhangi bir firmada yönetici olarak çalışıyorsunuz. Çok sayıda bilgisayarınız ve bilişim ürününüz var. Sisteminizde meydana gelen her herhangi bir hata ve arızalanmada teknik servis çağırmak zorunda kalıyor ve sorunlarınıza anlık geçici çözümler bulmaya gayret ediyorsunuz.

Bu durum, kısa zaman içerisinde oldukça maliyetli bir hal almaya başlar. Servis sürelerince yaşadığınız iş kaybı da ayrı bir maliyet olarak karşınıza çıkar.

Akpınar Bilişim, kurumsal bilgisayar bakım anlaşması yaptığı müşterilerinin, bilgisayarını yerinden kaldırmadan yerinde çözüm imkanı sunuyoruz.

Ayrıca anlaşma yapılan firmanın sistemin tüm sistemi gözden geçirilerek oluşabilecek olası hataların belirlenmesi sağlanır. Bu da siz hatayı fark etmeden iş kaybına uğramadan sistemin en verimli şekilde çalışmasına olanak sağlar.

  • Kurumsal Bakım Anlaşması Yaparsam Aylık Ne Kadar Öderim?

    ○ Sunucu sayısına,
    ○ Bilgisayar sayısına,
    ○ Yazıcı-tarayıcı ve diğer aygıt sayılarına,
    ○ Bilgisayar konfigürasyonlarınıza,
    ○ Network sayınıza ve yapısına,
    ○ Mevcut kurumsal ve ticari yazılımlarınızın durumuna ve müşteri taleplerine bağlı olarak bakım anlaşması fiyatları değişkenlik göstermektedir. Net bir fiyatın belirlenmesi için personelimiz tarafından sistemin incelenmesi ve raporlanması gerekmektedir.

    Böylelikle firma kapasitesine ve iş yüküne bağlı olarak çok daha ekonomik maliyetlerle karşılaşırsınız.

Kurumsal Bakım Anlaşması Hizmetleri

  • Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalı?

    İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, plotter vb. çevre birimlerinin sayısı iki ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken ve zaman kaybına tahammülü olmayan tüm işletmeler Kurumsal Bilgisayar Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

    Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajları Nelerdir?

    1. ○ Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz firmamız bünyesinde öncelik kazanırlar. Telefon, Messenger Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir.
    2. ○ Müşterilerimiz, bilgisayarları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar.
    3. ○ Donanımsal olarak bozulan cihazlar alınarak yerine geçici çözüm sağlayacak cihazlar verilir. Müşterimizin bilgisayarı en kısa sürede onarıldıktan sonra tekrar eski yerine kurulur.
    4. ○ Verilerinin yedekleri periyodik olarak alınır. Dolayısı ile veri kaybına Uğramazlar.
    5. ○ Yeni teknolojilerden ve firma içerisindeki uygulanabilecek alanlardan anında haberdar olurlar. Böylelikle bilişim alt yapısı sürekli ve verimli bir şekilde çalışmasını devam ettirir.
    6. ○ Donanım maliyetleri dışında ek hiçbir ücret ödemezler,
    7. ○ Müşterilerimiz firmaları için gerekli olan bilişim ürünlerini araştırarak zaman kaybetmezler.
    8. ○ Bakım anlaşmalı müşterilerimizin ihtiyacı olan bilgisayar, yazıcı vs. donanımsal ürünler uzman danışmanlarımız tarafından incelenir. En uygun ürün piyasa fiyatlarında temin edilerek gerekli kurulumları yapılır ve adresine teslim edilir.
    9. ○ Ayrıca firmamızdan aldıkları her üründe uygun ödeme koşulları ve özel indirimler uygulanır.

    Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?

    Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, teknik personelimizle beraber, işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir özet verirler. Talep edilirse bu özet detaylandırılarak rapor halinde sunulur. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre bir ekibimiz, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, sorunlar gözlemlenir, ve ilk bakım yapılır.
    İlk bakımdan sonra, firmanın teknik alt yapısı, eksiklikler, yapılası gerekenler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur.
    Bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.

    Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

    ○ Tüm bilgisayarlar için ayda bir kez periyodik bakım
    ○ Virüs, spy güncellemesi ve taraması
    ○ Otomatik yedekleme sistemi (günlük, haftalık, aylık, manuel ve otomatik)
    ○ Verilerin güvenliğinin sağlanması
    ○ Arızalı cihazın onarılamaması durumunda yerine yedek cihaz bırakılması
    ○ Server Kurulum ve Teknik Destek İşlemleri
    ○ Windows  Kurulum Teknik Destek İşlemleri
    ○ Statik IP üzerinde DNS Hizmeti
    ○ Microsoft Exchange Server Kurulum, Destek ve Bakım İşlemleri
    ○ Kurumsal E-Mail destek hizmetleri
    ○ Yüksek Kapasiteli Hosting, E-Posta Kurulum Hizmetleri
    ○ Ağ kurulumu, test ve destek işlemleri
    ○ Ticari ve sektörel programların kurulumu, eğitimi ve desteklerinin verilmesi
    ○ Bakım Anlaşması boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri için konularında uzman personelimiz tarafından talebiniz doğrultusunda destek- öneriler sağlanacaktır.
    ○ Sınırsız telefon desteği
    ○ Uzak bağlantı desteği
    ○ Anlaşmalı Sunucu, Hosting ve Domain takip hizmetleri
    ○ Bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter ve diğer çevre ürünlerinin ücretsiz bakım-onarımı (Yedek Parçalar Hariçtir)
    ○ Sarf malzeme takip- temin-teslimat hizmetleri






Akpınar Bilişim sağlanan hizmetlerin iyileştirilmesi ve web sitesinde en iyi deneyimi yaşamanızı sağlamak için çerezleri kullanır. Daha Fazla