Comodo ITSM

Comodo ITSM, tüm BT ve güvenlik yönetimi gereksinimlerinizi, Android, iOS ve Windows aygıtlarınızdaki işlemleri kolaylaştıran ve riski azaltan birleşik bir konsolda basitleştirir.

Comodo IT ve Güvenlik Yöneticisi, tüm cihazların ve durumlarının tek bir konsolide kontrol panelini sunar.

Böylece; BT yöneticileri konular üzerinde kolayca hareket edebilir; Mevcut riski rapor etmek ve değişiklikleri şirket genelinde zordur.

ITSM, geniş kapsamlı profil odaklı işletme güvenliği ile BT varlık yönetimi ve desteğini bir araya getirir. Risk ve karmaşıklığın azalması ile sonuçlanmak ve günümüz işgücüne gerçekten yönetebilecekleri bir çözüm sunar.

Ürün çakışmaları ve çoklu yönetim araçları sizi sınırlı görünürlük, izlenebilirlik ve potansiyel güvenlik boşlukları ile baş başa bırakır, Comodo bu kritik bileşenleri tek bir birleşik konsol Gelişmiş Uç Nokta Koruma yönetim platformu altında birleştirilmiş bir çözümdür.

Comodo ITSM Nedir?

IT and Security Management – Bilişim ve Güvenlik Yönetimi:Comodo’nun BT ve Güvenlik Yöneticisi, güvenlik politikalarının yapılandırılmasına ve kurumsal son noktalarınızın güvenlik duruşuna ve sağlığına görünürlük ve izlenilebilirdik sağlarken, ITSM Mobil Cihaz Yöneticisi ve Envanter Yöneticisi, android, iOS ve Windows cihazlarının uzaktan, yapılandırılmasına ve kontrolüne izin verir.
Mobile Device Management – Mobil Cihaz Yönetimi:Entegrasyonla birbirine bağlı olması gereken birçok üründen farklı olarak, ITSM, mobil cihaz, uygulama ve güvenlik yönetimini sıfırdan başlayarak tasarlanan tek bir kurumsal sınıf çözümünde birleştirir.

Aygıtlar ve uç noktalar için varsayılan güvenlik profilleri oluşturun, düzenli zararlı yazılım taramalarını zamanlayın, uygulama kara listeleri ve beyaz listeler oluşturun, parola karmaşıklığını tanımlayın, kurumsal postaya cihaz erişimini kısıtlayın, şifreli iletişimleri zorlayın, kullanıcı etkinliğini izleyin ve daha fazlasını yapın.

Remote Management – Uzaktan Yönetim:Ultra hızlı uzak masaüstü paylaşımı ve tam cihaz kullanımı ile uzaktan izleme (tam gizlilik) dahil olmak üzere uzaktan yönetilir.

BT ekibinizin dağınık yapısı ve kuruluşunuz genelinde ve uzak kullanıcılarınız için uyum sağlar.

Cihazımı bul ve “Sneak Peak” gibi hırsızlık önleme özellikleri, kaybolan veya çalınan varlıkların araştırılmasını veya kurtarılmasını sağlar.

Ağları ve bilgisayarları uzaktan izlemek için Yönetilen BT Servis Sağlayıcıları (MSP’ler) tarafından kullanılan bir tür uzak BT yönetimi yazılımıdır.

Yama Yönetimi – Patch Management:Yama Yönetimi ile; Kritik uygulamaları ve güvenlik güncellemelerini uç noktalara göndermek için toplu veya seçili güncelleme programlarını yükleyen yöneticilerin kabiliyetlerini güçlendirir, böylece sanal dünyada bilinen istismarlar nedeniyle oluşacak olayların kuruluşunuz üzerindeki riskini azaltır.

Özelliklere Genel Bakış.

RMM Tanımı – Remote Management – Uzaktan Yönetim:

Uzaktan izleme ve yönetim (RMM) veya ağ yönetimi yazılımı ile İstemci son noktalarına erişebilirsiniz.

RMM ile MSP’ler yamaları ve güncellemeleri uzaktan yayınlayabilir, yazılım yükleyip yapılandırabilir, sorunları çözebilirsiniz.

Neden İtalyan RMM Yazılımı?

Bir MSP olarak, müşterilerinizin BT ortamlarının sağlığından ve güvenliğinden siz sorumlusunuz. Bu, ortamlarını verimli ve düşük maliyetli bir şekilde izlemek ve yönetmek için araçlara ihtiyacınız olduğu anlamına gelir.

ITarian’ın RMM yazılımı ağ uç noktalarını, bilgisayarları, mobil cihazları ve tüm BT altyapısını uzaktan merkezi bir konsoldan yönetmenize olanak sağlar.

Yüksek kaliteli yetenekler sunar ve tamamen ücretsizdir ve bundan daha uygun maliyetli bir ürün olamaz.

Kısaca Yapabildiklerimiz:

  • Kullanıcıların yazılımı ve ağları hakkında güncel durum bilgisi ve güncellemeler sağlar.
  • Kullanıcı ağlarının ve cihazlarının durumunu ve sağlığını sürekli izler.
  • Sorun tanımlandığında anında bilet üretir.
  • Birden fazla müşteriyi ve bitiş noktasını izler.

ITSM (BT Servis Yönetimi)

BT servis yönetimi anlamına gelen ITSM, bir kuruluş tarafından müşterilerin gereksinimlerini karşılamak üzere BT hizmetlerini uygulamak ve yönetmek için gerçekleştirilen faaliyetleri içerir.

ITSM, günümüzde herhangi bir kuruluşun, müşterilere sunulan tüm BT hizmetlerini kontrol etmek için uygun planlama ve tasarımdan sonra gerçekleştireceği tüm faaliyetleri ifade etmek için kullanılan bir terimdir.

Neden ITSM Araçları Kullanmalı?

  • Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi araçları, işletmelerin Bilgi Teknolojisi (BT) sistemlerini aşağıdakilerle verimli bir şekilde yönetmelerine yardımcı olur.
  • BT Operasyonları Ekibine Yardımcı; Bu araçlar, kurumsal BT operasyon ekiplerinin daha akıllıca iş kararları almalarına yardımcı olan yaşamsal BT Operasyonları Analitiği sağlayarak daha iyi çalışmalarını sağlar.
  • Uygulama Yönetiminin Sağlanması; Aynı zamanda, uygun planlama ve stratejilerle kritik iş çözümlerinin yüksek kullanılabilirliğini sağlar. Ayrıca, bu iş çözümlerinin performansını optimize etmede büyük ölçüde yardımcı olur.
  • İş Yükünü Otomatikleştirme; çalışma ortamına daha fazla hız kazandırır, daha esnek hale getirir ve ayrıca işletme risklerini en aza indirir.
  • İş süreçlerini otomatikleştirebilir, yüksek işletme hizmet kullanılabilirliği sağlayabilir, hizmet sunumunu hızlandırabilir ve varlık verimliliğini en üst düzeye çıkarabilirler.

ITarian Yama Yönetimi:

Kuruluşunuzda çalışan birçok yazılım vardır ve bunların hiçbiri kusursuz değildir. Bu, birden fazla kaynaktan çok sayıda yamanın uygulaması anlamına gelir; Uygun olduğunda düzeltme eklerini dağıtmak için oldukça zordur.

ITarian Yama Yönetimi size şunları sağlar:

  • Hangi uç noktaların hangi güvenlik açıkları içerdiğini ve yamalanması gerektiğini belirleyin.
  • Zamanlanmış olarak, etiketlediğiniz uç nokta gruplarına güncellemeleri otomatik olarak uygulamak için politikalar oluşturun.
  • Windows ve Linux makineler için işletim sistemi güncellemelerini uzaktan dağıtın.
  • Uç nokta makineleri için mevcut güncellemelerin arızaları için pano istatistiklerini görüntüleyin.