Acronis Backup Advanced

Windows Server Essentials için Acronis Yedeklemesi

Acronis Backup Advanced, çok sayıda makinenin, tercihen merkezi olarak yedeklenmesi gereken orta ve büyük işler için tasarlanmış yedekleme çözümümüzdür.

Bunlar Acronis Backup Advanced ürünleridir:

  • PC için Acronis Backup Advanced
  • Windows Server için Acronis Backup Advanced
  • Acronis Backup, Exchange için Gelişmiş
  • SQL için Gelişmiş Acronis Yedekleme
  • SharePoint için Acronis Backup Advanced
  • Active Directory için Gelişmiş Acronis Yedekleme
  • Linux Server için Acronis Backup Advanced
  • VMware için Acronis Backup Advanced
  • Hyper-V için Gelişmiş Acronis Yedekleme
  • RHEV için Acronis Backup Advanced
  • Citrix XenServer için Gelişmiş Acronis Yedekleme
  • Oracle için Gelişmiş Acronis Yedekleme

Acronis Backup Advanced 11.7 ve 11.5 Kurulum

Windows Server Essentials için Acronis Yedekleme aynı şekilde yüklenir. Bu makalede bulabileceğiniz diğer Acronis Backup sürümleri için kurulum rehberi: Acronis Backup: Installation .

Acronis Backup Advanced kurulum dosyasını indirmek için:

  1.  Acronis web sitesinde hesabınıza giriş yapın .
    Bir hesabınız yoksa ve ürünün kopyanızı kaydettirmediyseniz, önce hesabı oluşturmanız gerekir – bkz . Acronis Web Sitesinde Kayıt .
  2. Acronis Backup Advanced’i Ürünlerim ve İndirmelerden İndirin :
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/add/00_0.png

Açıklama:

  1. Kurulum dosyasını çalıştırın ve Install Acronis Backup’ı seçin :
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46943/01a.png
  2. Lisans Sözleşmesi’ni kabul ederse, kontrol Ben bu anlaşmanın koşullarını kabul kutu ve tıklayın İleri :
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/02a.png
  3. Bir sonraki adımda, önceden yapılandırılmış kurulum senaryoları ile özel kurulumlar arasında seçim yapmanız istenir: Bu makinenin verilerini yedekleyin:  Ajan Çekirdeği, Windows için Ajan (Windows işletim sistemi algılandıysa), Hyper-V için Ajan (eğer Hyper-V rolü varsa) algılandı), Exchange for Agent (MS Exchange algılandıysa), SQL for Agent (MS SQL Server veya MS SharePoint algılandıysa), Active Directory için Agent (Active Directory algılandıysa), Yönetim Konsolu, Komut Satırı Aracı Merkezi olarak izleyin ve yapılandırın fiziksel ve sanal makinelerin yedeklenmesi:  Yönetim Sunucusu, Lisans Sunucusu Yönetim Konsolu, Uzaktan Kurulum Bileşenleri, Komut Satırı Aracı Diğer makinelerin yedeklerini saklayın:  Depolama Düğümü, Komut Satırı Aracı Uzak makinelere bağlan:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/04.JPG
  4. Yönetim Konsolu, Uzaktan Kurulum için Bileşenler, Komut Satırı Aracı, Önyüklenebilir Ortam Oluşturucu

Bileşenleri manuel olarak da seçebilirsiniz: Kurmak istediğiniz bileşenleri seçin: (!) Lisans anahtarı gerektiren bileşenler “anahtar” simgesi ile işaretlenmiştir. Merkezi yönetim bileşenleri, lisanslar verilmeden kurulabilir. Tanımlarını ve amaçlarını görmek için bileşenleri vurgulayabilirsiniz.
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/04a_1.png

https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/05.png

  1. Lisans anahtarı gerektiren bileşenleri seçtiyseniz, Lisans ekle’yi seçin veya ücretsiz bir denemeye başlayın: size 15 günlük ücretsiz değerlendirme sunuyoruz. Deneme modunda, ürün tamamen işlevseldir (bu sınırlamalarla: Acronis Universal Restore kullanılamaz, önyüklenebilir ortam altında yalnızca kurtarma mümkündür, Acronis Disk Director’da değişiklik yapamazsınız). Tam bir lisans satın aldıktan sonra Acronis Backup’ı yeniden yüklemeniz gerekmeyecek, yalnızca lisans değişikliği gerekecek. Tüm ayarlar korunacaktır (bu, yedekleme planlarını veya kasaları yeniden oluşturma gereği duymaz).

Zaten satın alınmış bir lisansınız varsa, Lisans ekle’yi seçin :
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/06a_0.png

Daha önce başka bir makinede kuruluysa bir Lisans sunucusu seçin. İlk kurulum ise, lisans anahtarlarını mevcut alana yapıştırarak sağlayın veya anahtarları içeren metin dosyasına göz atın. Lisans anahtarları otomatik olarak Lisans Sunucusuna eklenecektir:
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/061a.png

https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/062a.png

/ Lisans ataması kontrol lisanslarını seçme ve tıklayın Sonraki :
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/07a.png

  1. Seçili bileşenlerin nereye kurulacağını seçin:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/08.png
  2. Acronis hizmetleri için kimlik bilgilerini belirtin. Acronis servisleri için yeni bir hesap oluşturabilir veya mevcut bir hesabı kullanabilirsiniz. Mevcut bir kullanıcıyı seçmek, yeterli izinlere sahip olduğundan emin olun. Daha fazla bilgi için bakınız: Acronis Yedekleme ve Kurtarma: Gerekli Hakların Eklenmesi . Bu adımda oluşturulan yeni bir kullanıcıya gerekli haklar otomatik olarak eklenecektir.
    Etki alanı denetleyicisine yükleme, “Hizmet olarak oturum aç” ayrıcalıklarına sahip olan varolan bir etki alanı kullanıcısını belirtin.
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/09.png

https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/10.png

  1. Aconis Management Server’ı kurmak AMS tarafından kullanılacak olan SQL sunucularını belirtir:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/11_0.png
  2. Aracı ve Depolama düğümünü Yönetim Sunucusuna kaydetmek isteyip istemediğinizi seçin: Yükleme sırasında bileşeni kaydetmeyi seçerseniz, Acronis Management Server’a bağlanmak için kimlik bilgileri belirtin. Bunları daha sonra da kaydedebilirsiniz.
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/12.png
  3. Acronis Remote Users güvenlik grubuna eklenecek kullanıcı hesaplarını belirtin. Hangi kullanıcıların eklenmesi gerektiğini bilmiyorsanız, varsayılan listeyi olduğu gibi bırakın ve İleri’ye basın :
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/13_0.PNG
  4. Bir sonraki adımda Management Server Web sayfasını etkinleştirebilir ve bunun için port belirtebilirsiniz:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/14_0.PNG
  5. Acronis Müşteri Deneyimi Programının (ACEP) bir parçası olmak isteyip istemediğinizi seçin ve İleri’ye tıklayın :
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/15.PNG
  6. Yükleme özetini inceleyin ve yüklemeyi başlatmak için Yükle’yi tıklayın :

https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/16a.png
Kurulum tamamlanana kadar bekleyin. Şimdi Acronis Backup Advanced’i kullanabilir ve Acronis Agent’ı ağdaki diğer makinelere yükleyebilirsiniz.

  1. Yükleme için uzaktan makineleri hazırlayın:
    445, 9876 ve 25001 bağlantı noktalarının açık olduğundan emin olun, bkz . Açık Bağlantı Noktalarını Sınamak için telnet kullanma ; Bir Linux makineye kurmak, 22 numaralı TCP portunun açıldığından ve SSH servisinin çalıştığından emin olun.
    Uzak makinede Basit dosya paylaşımını devre dışı bırakın:
    Windows XP: Denetim masası -> Klasör seçenekleri -> Görünüm -> Basit dosya paylaşımını kullanın
    Windows Vista veya sonraki sürümleri: Kontrol paneli> Klasör seçenekleri> Görünüm> Paylaşım Sihirbazı’nı kullanın
     Uzak makinede Dosya ve Yazıcı Paylaşımını Etkinleştirme:
    Windows XP Service Pack 2 veya Windows 2003 Server: Denetim Masası> Windows Güvenlik Duvarı> İstisnalar> Dosya ve Yazıcı Paylaşımı
    Windows Vista, Windows Server 2008 veya Windows 7: Denetim Masası> Windows Güvenlik Duvarı> Ağ ve Paylaşım Merkezi> Gelişmiş paylaşım ayarlarını değiştirin
     Uzak makine bir Active Directory etki alanının üyesi değilse, Kullanıcı Hesabı Denetimi’ni (UAC) devre dışı bırakın.
  2. Sanal makineleri yedeklemek için Acronis Backup Advanced’i yapılandırma, ajan tabanlı ve ajansız yedekleme arasında seçim yapın.Ajan tabanlı yedekleme, yedeklemek istediğiniz sanal makinenin konuk işletim sistemine bir Acronis Yönetim Ajanının yüklenmesi gerektiği anlamına gelir.
    Ajan tabanlı yedeklemeyi şu durumlarda seçin:
    – sanallaştırma platformu RHEV, Citrix XenServer, Oracle;
    – bir SQL Sunucunuz, bir SharePoint Sunucunuz veya Active Directory’niz varsa ve uygulamaya duyarlı bir yedekleme yapmak istiyorsanız;
    – aracı olmadan yedekleme sınırlamaları aşmanız gerekir .
    Bu makalede daha fazla açıklandığı gibi kurulumla ilgili işlemler.Ajansız yedekleme, VM’lerin konuk işletim sisteminin içine hiçbir aracı kurmadan Acronis Management Agent’ı (Hyper-V için Ajan, VMware için Ajan) kurabileceğiniz anlamına gelir.
    Aşağıdaki durumlarda
    aracısız yedekleme seçebilirsiniz: – sanallaştırma platformu VMware veya Hyper-V’dir.

Her iki durumda da, yalnızca ana bilgisayar başına 1 Acronis Backup Advanced VMware / Hyper-V / RHEV / Citrix XenServer / Oracle lisansına ihtiyacınız olacaktır.

Sanal Uygulama (VMware için Ajan) kurulumu için, Yönetim sunucusuna bağlanın, Sanal makinelere sağ tıklayın , ardından VMware için Ajan Dağıt’ı tıklayın .
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/04/46944/34a.png

Agent for Hyper-V’in kurulumu için bu makalede anlatıldığı gibi devam edin.

  1. Acronis Management Console’u çalıştırın ve Acronis bileşenlerini yükle’ye tıklayın:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/17a.png
  2. Acronis bileşenlerini kurmak istediğiniz makineleri belirtin. Uzak makinelere erişmek için kimlik bilgilerini belirtin. Kullanıcının, hedef makinedeki Yerel yöneticiler grubunun bir üyesi olması gerekir.
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/18.PNG
  3. Uzaktaki makineye kurulacak bileşenleri seçin:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/19.PNG
  4. Yükleme için kullanılması gereken Lisans sunucusunu ve lisanslarını belirtin veya manuel olarak ekleyin:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/20.PNG
  5. Kurulum, belirtilen Lisans sunucusunda mevcut lisansları analiz edecektir:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/21.PNG
  6. Bir sonraki adımda yükleme seçeneklerini değiştirebilirsiniz:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/22.PNG
  7. Makinelerinizi merkezi olarak yönetmek için onları Yönetim Sunucusuna kaydetmeniz gerekir. Yükleme sırasında onaylayabilir veya daha sonra el ile ekleyebilirsiniz:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/23.PNG
  8. Acronis Müşteri Deneyimi Programı (ACEP) bir parçası olmak ve tıklama istiyorum seçin Sonraki :
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/24.PNG
  9. Yükleme özetini inceleyin ve yüklemeyi başlatmak için Devam Et’i tıklayın :
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/25a.png
  10. Kurulum tamamlanana kadar bekleyin:
    https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/26.PNG

Şimdi Acronis Backup Advanced’i kullanabilirsiniz.

Daha fazla bilgi

Management Server’da tüm kayıtlı makineleri Ajanlı Makineler altında görebilirsiniz -> Ajanlı tüm makineler : Her uzak makineye bağlayabilirsiniz: veya:
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/27a.png

https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/29a.png

https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/32a.png

Kayıtlı Depolama Düğümlerini görüntülemek, durumunu kontrol etmek veya yenilerini eklemek için, Depolama düğümlerine gidin :
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/28a.png

Burada merkezi kasalarınızı oluşturabilir ve yönetebilirsiniz: Merkezi kasalarla ilgili daha fazla bilgiyi Web Yardımı’nda bulabilirsiniz .
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/30a.png

Oluşturmak ve merkezi yedekleme planlarını, doğrulama ve kurtarma görevlerini, gezinmek yönetmek için Yedekleme planları ve görevler : Daha bilgi yedek planlar Web Yardım gördüğünüz hakkında .
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/ajax/31a.png

Acronis önyüklenebilir medya oluşturmayı unutmayın: Ayrıca önyüklenebilir medyayı Acronis web sitesindeki hesabınızdan indirebilirsiniz.
https://kb.acronis.com/system/files/content/2014/03/46944/33a.png

Kendi metninizi eklemek için buraya tıklayınız